tjockisdagar!

Hej  bloggen :) nyss hem kommen. Heller ja, hem kommen är jag ju inte. Sover hos Elin en till natt. HAHA.  Skulle sovt 1 natt men sovit 3 snart. Vi har ju lov så spela roll?!.  Jag och Elin vaknade vid 1 idag, sjukt trötta! Vi åkte ut till stallet vid 2 och åkte därifrån halv 6. Elin red Grinde men de lär hon skriva om sen. Jag skrittade av Mowiz åt Lena , och sen red jag Pix. Han bockade lite..HEHE. Ni får bilderna när jag rider Miami och Elin rider Dusty imon kväll, jag lovar! Tror jag och Elin har ätit mest skräp mat de här 3 dagarna, nu kommer bilder på allt!


2 chocklad kakor !

2 godis påsar !


2 chipspåsar!


HAHA , vi är tjockisar ;)


// antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0