onsdag-torsdag

Hej förlåt för dålig uppdatering IGEN.. Nä nu får vi ge oss!
Jag får skämas. Men elin har ett skäl till varför hon inte har bloggat.. Hon har inte mått så bra över en sak som hände i tisdags. Mer tänker jag inte berätta! hon får berätta det i såfall!
Igår red jag mowiztar vi hade dressyr och de gick sådär får jag säga.. Jag vill gärna vara lite hård i handen.
Lite bilder på mowiztar! en riktig kanon häst. Tävlat msv dressyr. Så han är jätte duktig!
idag har jag inte gjort mycket förutom gått på Konfan ! de va ganska kul faktiskt idag. Vi hade rättegång, halva gruppen skulle motivera varför han inte fanns och andra varför, mitt lag skulle tro att han fanns, Jesus då alltså. Vi vann! Vi var helt klart bäst. Ägde de andra hela tiden !
De va nog allt från mej. Vi hörs imon med förhoppnings vis mycket uppdatering då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0