Mys hos elin, och ridning!

Hey bloggen! :) just nu sitter jag och kollar på film hos Elin! jätte mysigt.. vi sitter och äter chips och godis och dricker pepsi!

Innan var vi i stalletoch då red jag Miami, jag skrittade och travade henne.Hon var hyfsat snäll, lite jobbigt att jag blir hård i handen i bland. Men som sagt efter regn kommer solsken,, och hoppas det blir så nu med... Elin tog massa bilder men så korkad som jag är så glömde jag min  usb kabel. När jag började rida henne så kändes hon nästan halt men de var för att hon är så stel. Hon behöver åka till kiopraktorn!
Ni skulle sätt vad bra det gick för Elin , hon red Dusty och de  såg jätte fint ut! Hon berättar nog mer sen!

som sagt ,ett bildlöst inlägg :( men imon får ni massa bilder !


// Antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0