eftermiddagen!

hey bloggen! Typ vid 5 kom vi hem från stallet, sen ville jag och Elin sova över en till natt. Så de blir inga nya hästbilder förens tills imon! just nu sitter jag och klappar Elins hund Troja. Så otroligt söt!  Hennes katt satt jag och klappade för en stund sen och han bett mej i fingret? :O

Hahah! de va som innan i stallet , Dusty var jätte söt och jag skulle pussa henne genom gallret och när jag har pussat henne försöker hon bita mej ?
Gick piss och rida Miami... Känner att jag är i en svacka just nu.Men efter regn kommer solsken. Hoppas att det stämmer. Elin är iallafall verkligen INTE i någon svacka. Hon rider bättre för varje gång jag ser henne, och jag tvärtom känns de som...

Nä nu ska jag inte vara så deppig :) de gick bra för både mej och Elin att rida Bella. Ska se om jag hittar några random bilder på Elins data.

Troja , elins söta hund :)


Plexus , katten som bet mej! HAHA,när jag endå är ifarten så kan jag lika väl lägga ut en bild på hennes andrakatt

Trazzel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0